Stop, but wait, I’ll go tumblring

Beste lezers (als jullie er nog zijn),

 

Stop Wait GoAl enige tijd lukt het me niet een blog eruit te krijgen. Ik kom er niet toe, heb geen inspiratie of geen onderwerpen. Het gebeurde ook dat ik wel iets had, maar tegen de tijd dat ik eraan toe kwam te schrijven, was het onderwerp alweer niet meer actueel. Op de een of andere manier voel ik me bij een WordPress blog verplicht een heel artikel te schrijven, en dat is voor nu teveel voor me.

Dit heeft me ertoe doen besluiten deze blog (in elk geval voorlopig) te sluiten. Hij blijft bestaan, maar ik schrijf hier geen blogs meer. Wie weet activeer ik hem in de toekomst weer.

Dus lieve lezers, bedankt voor het lezen van mijn blogjes hier de afgelopen jaren. Het was me een genoegen.

 

Maar… Het is geen definitief afscheid. Ik heb namelijk een pagina geopend op Tumblr. Ik kom namelijk geregeld leuke of mooie citaten tegen, of filmpjes, liedjes, etc, die ik onder de aandacht wil brengen. Het format van Tumblr leent zich daar heel goed voor. Dus als je me toch wilt blijven volgen, ga dan naar http://stoepie.tumblr.com/.

 

Ik zou het heel leuk vinden je daar weer tegen te komen. Tot Tumblrs!

 

Een Reactie op “Stop, but wait, I’ll go tumblring

Geef een reactie

